Godkväll!

Ska alldelles straxt gå å lägga mig! Det har varit en lång dag. Gick upp runt åttarycket, drack lite kaffe och tog en 55 minuters lång promenix med lillkillen.
Sen åt jag min vanliga lilla frukost, duscha och fixa, åt ett mellanmål. Sen var det dags att gå till jobbet. Jag var där  i ungefär tre timmar, sen gick jag hem och käkade lunch och tog en sväng till me jycken.
Dagens lunch bestod av två köttfärsbiffar och sallad. Sen var det bara att pallra sitt feta arsle tillbaka till jobbet igen och slutföra dagen. 

Väl hemma igen var det bara att ta en sväng med plutten igen, för att sedan dra iväg till gymmet!! :D <3 som var sååå skönt :D Körde ett pass axlar!
Två övningar med dropset för utsida, sittande axelpress med hantlar, och två övningar med superset för baksida! Vääx då axlar vääääääx!
Efter gymmet blev det en bit lax med citronpeppar och massa spenat!! hehe *mums*

Nu ska jag gå o lägga mig! Godnatt!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0