HALLÅ I STUGAN!

Sitter här och surplar på mitt tunna kaffe.  Jag brukar normalt sätt alltid dra i en till två extra skopor för att det ska bli sådär starkt och gott, men idag gick inte det, för kaffet tog slut efter andra skopan, vilket ledde till att jag fick hälla ut lite vatten eftersom jag trodde att det fanns kaffe snart och hällde i vattnet först. Men jag hällde tydligen inte ut tillräckligt, då kaffet smakar rätt blaskigt. Men vem orkar bry sig om det!? :)

Snart tänkte jag gå till gymmet och köra lite lätta ben och kardio. Börjar med styrketräningen så kör jag kardion efter. Eftersom jag inte har käkat någon frukost utan bara druckit kaffe och multivitaminer så tror jag att det blir bäst så. För jag kommer nog inte ha någon ork att köra ben om jag kör kardio först...

Var och körde rygg, baksida axlar och biceps igår kväll. Ett intensivt pass, med många repetitioner och lätta vikter!
Värmde upp på crossen i 15 minuter sen körde stångrodd, baksida axlar i cablen, latsdrag, ryggresningar, framåtlutna hantelpressar och till sist bicepscurl med hantlar. Det var riktigt skönt att träna igår ! :)

Nu ska jag svepa kaffet och knalla iväg till gymmet. Tju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0