Har du koll eller?

Ibland undrar jag hur vissa männsikor tänker. Famförallt hundägare.
Imorse när jag o lillkillen var ute på vår vanliga lilla runda så mötte vi en lös hund. Och eftersom jag vet att Lex inte brukar gå ihop med andra hanhundar så valde jag att gå in på en annan väg några meter, så att den andre hundens matte skulle hinna ikapp o koppla jycken. Men icke. Hon sket fullständigt i att hennes hund följde efter oss, och gick åt ett helt annat håll. Då bestämde jag mig för att gå emot den andra hunden. De  började sniffa på varnann... och vips så var Lex i full gång med att morra o sånt.. Hunden blev såklart rädd o sprang därifrån och kärringen kollade surt på mig.  Rätt åt dem tänkte jag. Jefla idiot ägare.

Don't mess with me huh ;P


Har fortfarande lite ont i halsen så ja vetefan hur jag gör med träningen idag. Vi får se. Jag har iallafall fått mig en långpromenad nu :)
Lyxade till dagens frulle med en äggmacka och kaffe latte ;) Till lunch blir det nog lite rester från gårdagens middag (spagetthi o köttfärssås) och sallad...

Hepåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0