Heeeeeej alla!

Dålig på att uppdatera, jag vet ;) Men ibland blir det så. Var tvungen o jobba lite extra nu i veckan så det har blivit några långa dar och har därför inte orkat med att träna. Kosten har jag däremot skött helt ok. ( förutom nu i helgen nu då, hehe ) 


Den här helgen var min första lediga helg på tre veckor. Denna spenderade jag tillsammans med min kära pojkvän. Vi har gått promenader ute på isen, varit på treårs kalas och tränat. Vi var på gymmet igår kväll o körde lite biceps och triceps tillsammans. Det var både roligt o skönt .. :) 


Vi körde 3 övningar för biceps först -> pushups med rep, strikt sittande curl med rak stång och sittande hantelcurl.

Sen 3 för triceps -> pushdowns med rep, sittande scullcrush med hantel och dipsmaskin.


Idag åkte vi till gamla hemtrakterna i täby och gick en prommis på lite drygt en timme. Skönt att gå någon annan stans ibland tycker jag. Annars är det lätt att det blir vanligt och tråkigt.

Lex fick sitta i baksätet, lite ostabilt var det, men han hittade sin plats till slut.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0