Lillördag

Hallo!
Idag är jag ledig från jobbet... Rätt skönt faktiskt! ;) 
Det vart en femtiominuters promenad i ett rätt snabbt tempo imorse. Jag var alldeles svettig när jag kom hem!
Och frukosten var ovanligt god. Vet inte varför!? Det är ju precis samma frukost jag brukar äta! Haha.

Har varit duktig o dammsugit hela huset, tvättat och diskat. Sånt där vanligt vardagspyssel som är så tråkigt ;)
Var även  iväg en sväng till willys där jag handlade några smågrejjer, så att jag kan göra smoothies!!!

Till lunch blev det en delad fröig-macka, med 1 helt kokt ägg, lite keso, 1 hel avocado och lite hackad rödlök.
Å en smarrig smoothie till efterätt gjord på mager kvarg, lite minimjölk och blåbär.



Tänkte att jag skulle vara på gymmet runt 14. Idag står det rygg och biceps på schemat!
Sen ikväll ska jag hem till mormor å morfar och käka lasange! Det ska bli väldans gott! Det är inte ofta jag äter det...

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar, lyssna på musik och bara ta det lugnt tills det är dags för gym!
Tjingeling :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0