Måndag :D

Tjaa, idag är det måndag igen och början på en ny vecka och ett nytt jobb!!! Ska bli både spännande och roligt!! Börjar kl12 men ska gå dit lite tidigare för att skriva på papper och få schema. hihi :)

Morgonen bjöd på en 55 minuter lång promenad med jycken. Vi höll ett ganska snabbt tempo, och han lyssnade och var så duktig! :) När vi kom hem käkade jag 1dl gröt med skivad banan och kanel och snart är det dags för lite mellis innan jag drar iväg till jobbet... smoothie och macka blir det nog. Sen har jag en matlåda som stått sen i fredags med nudelwook som jag tänkte ta med mig till lunch. Jag tar med mig lunch utifall jag inte orkar gå hem på rasten.. hehe..

Aja nu drar ja. Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0