Prommis me Cathrine :)

Cathrine ringde imorse o frågade om jag ville gå en sväng, och eftersom jag är ledig idag så passade ju det utmärkt. Vi gick en rundra på nästan precis en timme! Trots snö och grå himel så var det faktiskt skönt att få komma ut och röra på sig lite och snacka lite skit.

Jag hade tänkt att ljusa upp mitt hår ett par nyanser. Men istället blev jag morot på vissa partier. HAHAHA! Ja den risken finns ju, och även fast man vet om det så tar man den iallafall. Så nu ska jag fösöka tona ner dessa vackra orangea partierna med ett nytt silvershampoo och balsam från john frieda, som tydligen skulle vara jätte bra (enligt säljaren) så vi  får väl se om det stämmer nu då, och ifall man kan rekomendera den till andra sen!?
På förpackningen står det att man märker resultat efter redan 3 tvättar, så jag ska vänta med att mäta resultatet tills efter 3e tvätten... så.. Det är ju bara att hoppas... ;)

Vi får se hur det blir med träningen. Jobbigt att vistas bland folk när man inte känner sig helt nöjd med sitt utseende. Fåst å andra sidan känns det ju skittöntigt att inte gå till gymmet bara för den  saken oxå. haha. vilket dilemma. Dagens i-land problem? aja vi får se helt enkelt.

Nu ska jag gå o torka håret.. igen....

Ha de bra kram!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0