Semeldagen

Hej alla fetton idag är det fettisdagen även kallad semeldagen. Ännu en dag att bortförklara synden! 
Jag brukar äta ungefär en semla per år. Tycker inte att det är sådär överdrivet gott faktiskt. 

Morgonpromenaden imorse var inte alls särskillt rolig. Först blev jag glad över att det var sol, och satte på mig för en långpromenad. Men det som förstörde det glada humöret var faktiskt hunden. Han drog o ville inte alls lyssna på mig. Så jag vände efter 10 minuter och lämnade honom hemma. Sen tog jag en liten promenad till på drygt 30 minuter själv. Det var mycket skönare! Allt som allt gick jag i 50 minuter.

Blev ingen träning igår. 

Schampoot och balsamet har funkat helt okej!!!  Har kört det tre gånger nu, och tycker mig se en liten skillnad. Känns inte lika pinsamt att gå till jobbet nu iallafall... Så det är ju bara o fortsätta med det, så blir det säkert bra :) Jag känner mig somrig i mitt blonda hår... *längta*

Nu ska jag till jobbet. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0