Time to get tight

Nu har jag skrivit ihop ett nytt träning- och kostschema som börjar på måndag, den 9/2 -09  Målet är att bli av me de överflödiga and get fit inför vår och sommar! ;)

Dagsvikt: 63kg
Mål: 58kg


Kostupplägg:
Mål 1: 1 kopp svart kaffe 
MORGONPROMENAD!
Mål 2: 1dl havregryn, lite linfrön, skivad banan och lite minimjölk + multivitamintillskott
Mål 3: Proteinshake, banan eller några nötter
Mål 4: Kyckling/Fisk/Kött, med Ris/Pasta och sallad
Mål 5: Minikeso med frukt/bär/avocado eller nötter, och kaffe
TRÄNING!
Mål 6: Protein/Kolhydratsshake
Mål 7: Kycklig/Fisk och Sallad

Träningsupplägg:
Ska försöka hålla mig till schemat nu!
Dag 1: Axlar
Dag 2: Kardio, Mage
Dag 3: Rygg, Biceps
Dag 4: Kardio, Vader
Dag 5: Bröst, Triceps
Dag 6: Vila
Dag 7: Ben, Mage

Morgonpromenad 45 minuter minst 3ggr/vecka!

Kommentarer
Postat av: Kenny.S

Måste börja med att säga att jag beundrar din målmedvetenhet.

Har du hållit dig till det här schemat?



Det är tråkigt när man har varit tränad och ser allting försvinna så för egen del så har jag stora planer på att börja igen. Det är därför alltid trevligt att ramla in på en blogg som denna som kan vara lite motivationshöjande.



Keep up the good work

2009-06-08 @ 04:35:30
Postat av: Emelie

Tja!

Jag har under tidens gång insett att jag inte kan hålla mig till ett specifikt träningsschema med bestämda dagar för träning. Däremot har jag alltid haft som mål att köra igenom kroppens alla muskelgrupper under en vecka. Hur många pass det blir och hur jag lägger upp mina pass har därför varierat. Men annars så tror jag att det är bra att ha mål. Det hjälper iallfall mig att inte tappa fokus!!



mhv

2009-06-24 @ 08:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0