Aktiv morgon...

Tjoho!
Vaknade till liv klockan 7.15 imorse och bestämde mig för att gå upp o fixa tvätten som bara legat i flera dar. Vek ihop allt som gick i små högar. En till mig, en till Fredrik och lakan o handukar för sig. Satte på en ny maskin. Därefter gick jag ner och gav Lex lite mat, och satte på kaffe. Sen tog vi en liten sväng jag o jycken. När vi kom tillbaka drogs dammsugaren fram, och jag to ett svep över hela huset igen! (Lex hårar ju så...)

Nu sitter jag här o surplar på mitt nybryggda kaffe och tänkte snart dra mig iväg till gymmet. Tänkte springa och köra lite mage tror jag. Måste bara tillägga också att jag har haft en sån fruktansvärd träningsvärk nu i fleradagar i benen, så en stund på löparbandet och kanske lite stretching på det, skulle göra susen. Hehe.

Nu ska jag gå! Ha de bra så länge! Poss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0