Fredag hela veckan!

Sitter här o mumsar i mig dagens frukost; En macka med kalles, en smoothie gjord på lättkesella och frysta bär och en kopp kaffe. Vaknade i morse av att grisen gnällde som fan. Och jag förstod varför sen när vi gick ut. Han pinkade 3 gånger o bajsade 1 gång. Vantligtvis brukar han bara pinka 1 gång. Stackarn va ju sjukt nödig...aaw Efter morgonprommisen gick jag hem o drack lite kaffe och drog iväg till gymmet. Alla löpband var upptagna, så jag fick ställa mig på en crosstrainer i 10 minuter innan det blev ledigt. Därefter sprang jag 5km på 28,27. Nytt rekord för mig. och sedan gick jag lite drygt 1km för o varva ner, få ner pulsen. Brände ca 500 kcal totalt. Nu ska jag fixa håret och sedan dra iväg till jobbet, o köra min löktid 12-18 :D ;) Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0