090126

Idag var jag ute med Lex på mogonprommis i ungefär 35 minuter. Vädret som vi har i lilla landet mellanmjölk just nu är inget att jubla över direkt, så längre morgonpromenader väntas framåt våren. Det ser jag verkligen fram emot.
Idag ska jag till gymmet o köra lite axlar och triceps tänkte jag. Är sugen på ett riktigt intensivt och jobbigt pass :D

Dagens frukost:
En smoothie gjord på
250g lättkesella
minimjölk
frysta bär (blåbär, jordgubbar och björnbär)
och lite funlight.

Idag fyller min käre far år. Grattis på 48års-dagen!!!
Vi passade på att fira honom redan i fredags, när farmor och faster var här på besök ifrån norrköping.

Farmor & faster
 

Fotade helgens frukostar och luncher

LÖRDAG:
8:00
Kaffe, 1glas vatten, omega3 och multivitamin, macka, och yoghurt med special K red berries och banan.


11.00 1 Banan, 2 glas vatten

14.00 synda lite, på bugerking.


19.00: Middagen åt jag tillsammans med Fredrik, Fredriks bror Niklas och hans familj. Det bjöds på fläskfilé,potatis, sallad och bea. Samt lite fika efteråt.----->  Lördag = Ätardag :) 

SÖNDAG:
9:30 Den vanliga gröten :)


14:00 Rester ifrån pappas kalas ;) (passade på att sno med mig en matlåda, haha)


17:30 Äpple

19:00 Ungersk gulashsoppa med biff, potatis och paprika, och baugette.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0