Reeespect!

Tjo!
Gick upp vid halv 8 imorse, tog en koffeintablett och gick ut på promenad med lillkillen. För första gången tog vi faktiskt en långpromenad, på ungefär en timme. Han brukar inte lyssna på mig särskillt mycket, och drar ofta väldigt mycket, så att de gör alldelles ont i fingrarna. Vilket gör att jag inte orkar gå så långt. Men inte idag, idag var han så duktig så. Respekt!

Var nyss på anställningsintervju. Det kändes ganska bra faktiskt. Så vi får se hur det blir. Hon lovade att höra av sig innan mitt vikariat på andra jobbet tar slut... Så det är bara att hoppas på det bästa ;)

I lördags var det promenadens dag. Först var vi ju ute på morgonprommis och sen skulle F träna på eftermiddagen så följde jag med och gick ungefär 50 minuter på bandet.

Igår kväll hann jag med ett benpass faktiskt! Körde relativt tugnt om man jämför med vad jag gjort de senaste gångerna...
Knäböj = 70kg 12x3
Utfall = 40kg 12x3
Superset = Benspark & Liggande lårcurl = 3x12 & 3x12
Gynstolen åt båda hållen; vardera 3x12
Sittande benpress 3x12

Idag har jag grym träningsvärk. asskönt ;) Jag har nån sorts hatkärlek till träningsvärk. Det gör ju så fruktansvärt ont, samtidigt som att det är ett bra tecken på att man tagit i...  hehe...

Dagens frukost: 20g havregryn, 10g linfrön, 20g valnötter, 25g protein och kaffe med lite minimjölk. + omega3 och vitaminer!
Mellis 1: 250g mager kvarg, lite funlight, frystabär och minimjölk.


Nu ska in till staden stockholm, kolla o käka lunch med lillasyster! <3
Uppdaterar sen.
Tjingeling pling.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja du det kommer nog aldrig ske...hehe. Var det på Kicks du var på anställningsintervju?

2009-01-19 @ 17:58:16
URL: http://lyckligamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0