Sluta träna som en kärring...



Nu under ledighet och storhelger så har det inte blivit så mycket seriös träning. Har gått en del promenader, ätit en del mat, och varit ett fåtal ggr på gymmet. Men nu är det dags att komma tillbaka till rutinerna och börja ta i på riktigt.

Torsdagen den 1a januari stod vikten på 63kg. imorse stod den på 62,2.

I söndags var jag på gymmet en sväng, där jag både gick och sprang på bandet i drygt 30 minuter, samt körde två övningar för triccarna.
sen var jag även där i måndags med F, och piskade på ryggen ordentligt. Jag var skitgrinig hela passet för att han tyckte att jag körde som en kärring. Men ilskan tog jag ut på vikterna, och jag klarade faktiskt mer än vad jag vanligtvis brukar göra ;)

Tog en promenad med Lex imose direkt när jag vaknade, på 20 minuter. Sen kom jag hem, drack en kopp kaffe, och drog iväg till gymmet. Där körde jag lite axlar.
Ökade vikterna o körde lite färre reps än vanligt, bara för att känna på. Det gick jätte bra. Körde totalt 4 övningar. Med många dropset. Efter styrkepasset ställde jag mig på bandet och sprang 2km. Det var grymt skönt.
Nu ska jag avnjuta en tallrik havregrynsgröt med skivad banan och en proteinshake. Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0