Totototooorsdag

Dagen startade med att jag kom på honom. Han hade varit och rotat i en av mina påsar som stod nere i hallen. Tagit den och tuggat sönder den. Så nu har jag ingen ceasardressing kvar. Snyft. Pratar såklart om Lex, den lilla ögontjänaren. Hehe!
Det fanns ingen anledning att ligga kvar i sängen efter denna lilla händelse, eftersom klockan ändå var lite drygt halv åtta och jag sovit i typ 9 timmar. Så jag gick upp o gjorde iordning en liten drink i mixern istället.

3/4 dl havregryn
1 skopa proteinpulver
lite frysta bär
minimjölk

En sån här drink är grymt mättande, och idag lyckades jag med den! dvs hade i rätt mängd ingridienser! Smaskens ;)
Sen tänkte jag gå till gymmet som vanligt runt 9. Rygg och biceps står det på schemat idag!

Nu ska jag gå ner o sätta på lite kaffe, gen Lex lite mat, och sedan ta en liten promenad.
C U Later Alligator.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0