Dizzy...

Tja! var nyss å körde ett pass rygg och baksida ben.
Körde latsdrag, hantelrodd, sittande rodd, ryggresningar, utfall i smithen och liggande lårcurl.
Det gick bra, men jag blev helt yr och nästan svimfärdig efter sista övningen så jag fick hoppa över att köra mage som jag hade tänkt och istället lägga mig ner på en bänk och vila tills Fredrik blev klar.

I fredags fyllde Fredrik 27, och det firade vi går (lördag) med supersmarrig smörgås tårta, kaffe och bullar. Sedan vart det en prommis inne i stockholms stad med hundarna. Det kändes rätt skönt sådär efter maten :)

Annars så har jag skött mig jätte bra med kosten den här veckan måste jag säga!!
Det känns även på kroppen! Känner mig en aning  "fit:are" än vanligt.. haha.. ;P

Nej nu är det dags för lillgrisen att få sig en kissrunda.

c'ya'soon // Emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0