Hallå!

En vecka sen jag skrev något senast då... Kul tjej ;)

Förra helgen var jag och Fredrik nere i mantorp och hängde på gatebil. Jag har aldrig varit på något sådant event så det var riktigt coolt att se! Men jag lyckades tyvärr dra på mig en rejäl förkylning som hållit i sig ända till nu.
Jag mår bättre, men är inte helt bra än, då jag hostar som en toka.
Så tyvärr måste jag säga att det inte blivit någon träning för min del nu på hela veckan!!! :( Har bara hållt mig till promenader... Kanske lika bra det så här i värmen ;)

Några bilder från mantorp, Fredriks och hans brors bil..








Och så fick jag åka med ett par varv i den här lilla rackaren...



Nice va!?   :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0