Jahapp...

Drabbades av en gnutta orkeslöshet igår och bestämde mig för att strunta i att gå till gymmet efter jobbet. Istället så slängde jag ihop en smarrig köttfärssås som avnjöts med lite fullkornspasta och min älskling ;)
Efter maten tog vi en kvällspromenad på ca en timme...
Det var väldigt härligt väder, sol, och inte särskilt mycket blåst....
Vi tänkte nog göra en repris på denna promenad i eftermiddag när han slutat jobbet.

Själv har man ju varit ledig idag :) Tog faktiskt lite sovmorron. Gick väl upp vid 9 och drack lite kaffe. Sen gick jag ut på morgonprommis i ca. 50 minuter och när jag kom hem åt jag lite frukost och dammsög hela huset *duktigt va?*
Dagens lunch blev rester ifrån gårdagens middag, dvs köttfärssås och fullkornspasta ;) och nu sitter jag och sörplar på en kopp kaffe.
Snart är det dags att pallra sig till gymmet och köra det jag inte orkade med igår, nämligen rygg. Idag finns det mer ork så det ska bli skönt o komma dit...

I like to Pump it up!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0