UPDATE???

Tjena hejsan!
Lite segt på uppdatering här va!?

Just nu är det en hel del saker som snurrar runt i skallen...
Jag vet inte riktigt hur min framtid kommer se ut...




Det har varit en hel del jobb den här veckan å det enda träningspasset jag har hunnit med är bröst, triceps och mage i tisdags... De andra dagarna har jag gått morgonpromenader på ca 1 timme...
Men planen är att hinna med ett par pass nu i helgen i allafall....

Två veckor har gått med lite striktare kostschema än vanligt, och vågen visar - 2kg. fuskade dock både igår kväll och idag lite grann, men det gör inget då jag ändå inte hade tänkt att ställa mig på någon scen eller nåt. Mitt mål är bara att få fram lite definition. hahaha!! ( eller så är det bara en taskig ursäkt för att jag inte kan hålla mig för frestelserna!!!) jaja nog pratat om detta...

Ska nog slänga mig ner i soffan med en proteinshake och kolla på tv en stund nu... 

Hej då!!!
// Emelie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0