Sumering... ;)

Tjoho..
Blev ju tyvärr ingen träning i lördags, mer än morgonpromenad. Alive-träffen tog upp större delen av dagen och på kvällen fanns ingen ork. Man kan säga att det blev en riktig ätardag iallafall.. Fick i mig en hel del skit... :P

Men i söndags blev det både morgonpromenad och ett träningspass axlar, biceps och mage. Det gick ju inte överdrivet bra kanske men kändes helt okej ändå.

Igår (måndag) morse var jag på gymmet tidigt och körde bröst och triceps. Och efter det joggade jag i en halvtimme på bandet i en halvtimme. Fick upp flås och började svettas ordentligt... Det kändes rätt skönt !!

Kom just hem ifrån en 40 minuters prommis...
Börjar arbeta om någon timme, men slutar tidigt, så jag funderar på att gå ner och köra lite rygg...

Nu är det dags för dusch, gröt och sen gå till jobbet.

Possi // Empan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0