Tjohsan!!!

Jag tog mej ledigt i fredags, och då passade jag och älskling på att åka till kungenskurva och gå på heron city, och ikea. Vi käkade först en bit mat på en mysig liten djungelrestaurang där på heron city. Det blev oxfilépasta med champinjoner. Mäktigt som fan,  men gott!!! Sen åkte vi över till ikea, och där köpte vi ett nytt soffbord, köksbord och fyra stolar.

Hann även med ett axelpass under denna dag :)

Igår (lördag) tog vi en långprommis ute i täby med storgrisen. Sen när vi kom hem byggde vi ihop möblerna som vi köpte i fredags, och såhär blev resultatet....



 

Jag tycker att det blev ganska fint faktiskt.... :)

Sen på kvällen träffade jag Carro och Carina. Vi käkade sushi och tog lite bilder!!!
Skit kul verkligen, hihi.. Blir nog att leka med dessa lite sen i photoshop så fort jag får tillgång till dem!

Förutom att ha gått morgonprommis ute i skogen nån timme idag så har jag planerat att åka till centrum och fixa mina naglar. Sen dra in till staden och gå på någon bio och äta en bit mat, tillsammans med älsklingen....
Skulle vilja se ice age 3 så vi får väl se... va de blir... Ska nog surfa in på sf. se nu istället för att sitta här o tjata.

Tjenis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0