Träningssugen!

Tja sitter här och funderar över mitt träningsupplägg. Tycker att det är så knepigt att hålla ett strikt schema med bestämda dagar osv. 
Detta beror ju visserligen på att mitt schema ser olika ut för varje vecka så det är inte så mycket att göra åt. Det är bara att gilla läget och planera utefter det, men det suger såna dagar man verkligen har lust att gå upp å slita lite i vikterna. Som idag.....Och nu känns det alldelles för sent. Får vänta tills imorn eftermiddag.

Kan avslöja att jag startat med en liten minidiet. Jag räknar inte några kalorier eller väger maten på något sätt utan jag ser till att försöka äta så nyttigt det går utspritt på fem mål om dagen. Det skulle vara kul och gå ner på lägre fett% än vad jag har nu för och se om det finns några muskler och ådror...
Har börjat gå en timme innan frukosten varje morgon och kommer träna utefter ett 4-slits schema som kommer se ut ungefär såhär
Bröst, triceps
Axlar, biceps
Ben, vader
Rygg, Mage

Imorn är det alltså dags för Axlar och biceps. Längtar :)
Nu ska jag ta en sväng me jyckarna, dra i mig en proteindrink och sedan gå å zuzzza.

C ya! // Emelie

 


Kommentarer
Postat av: emma a

Jahaa okej , fan vad härligt :) Jag gillar verkligen text stilen.

2009-07-16 @ 00:11:13
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0