Uo

Var ute och gick en morronprommis me Lex i 40 minuter! Sen jobbade jag fram till 16, och hann därför med ett pass på gymmet.

Blev rygg, ben och triceps.

Rygg - Marklyft, Hypersträck, hantelrodd
Ben - Knäböj, Lårcurl, Vadpress
Triceps - Pushdowns, skallskrossaren, pushdowns med rep

Det känndes helskumt och köra dessa muskelgrupper ihop, eftersom jag aldrig gjort så tidigare...
Med det kan ju vara nyttigt det med.
Att chocka kroppen lite menar jag...

Ägnade kvällen igår till att läsa alla roliga kommentarer på mitt youtubeklipp -> "yeahh" (gjord för över två år sen...)
Så jäkla kul att se att folk bryr sig... hahah!!! :)

Nu ska jag nog dra på photoshop och leka lite...!

Tjingeling...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0