Äntligen helg!!!

Jag har jobbat två helger på rad nu och bara längtat efter att få vara ledig två sammanhängande dagar..
Dock fick jag ingen sovmorgon, utan tvingades upp av hundarna.
Först gav jag Dixie en liten mini runda. Av nån konstig anledning verkar hon inte vilja gå ut i regn!? Därefter tog jag på mig regnkläderna och tog mig ut på en långpromenad med Lex... Vi gick i ungefär en timme. Och tro det eller ej, det var faktiskt rätt skönt, trots att det regnade hela vägen.
Men det är väl som dom säger; Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder ;)

Jag tror nog att jag ska ta mig till gymmet idag och kanske sola lite... 
För nån sol lär man väl inte få en skymt av den här helgen verkar det som...
Och så ska jag nog köra lite vader och mage. Och kanske lite kardio om jag orkar. Vi får se hur jag känner sen när det börjar bli dags!
Nu ska jag dra igång spotify, höja volymen, och röja undan lite skit i huset...

Mys, pys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0