cHeapMoNdaY

Hej alla glada!
Idag har jag gjort ännu en repris på helgens morgonpromenad-runda. Jag kollade på klockan när jag stängde igen ytterdörren, då var hon 7.22... Höll ett rätt snabbt tempo, Lex knallade på jätte duktigt hela vägen.
När jag kom hem igen och kikade på klockan så var hon exakt 8.22!!!  En timme på pricken :) Tihi...

Idag väntas en lång dags arbete och det betyder att det inte blir någon träning.
Men jag var på gymmet igår och körde bröst, axlar och triceps. Så jag får vila idag helt enkelt och ta mig dit imorn istället, då jag börjar jobba senare. Då blir det förmodligen lite ben..

Men nu måste jag gå o käka frukost och fixa frillan lite ;P
Ha en bra dag!

//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0