Hej!!!

Haft lite dataproblem så uppdateringen av bloggen har fått vänta ett par dar.
Men nu hoppas jag på att det inte ska vara några mer problem med den nya datorn!!!!

Traningen har flytit på bra! Jag har redan kör klart för veckan..
Söndag - Axlar
Måndag - Ben, vader
Tisdag - Rygg, Biceps
Onsdag - Bröst, triceps

Anledningen att jag inte spridit ut det mer är för att imorn jobbar jag långdag och på fredag är det midsommar och då tänkte jag ägna mig åt annat än träning.
Kan dock bli ett pass i helgen eftersom jag är ledig då. Och då kommer jag förmodligen köra mage/vader och ev. kardio. Eller så börjar jag om på träningsschemat. Vi får se ;)

Köpt photoshop elements nu så jag satt o lekte lite med en bild igår. Ännu är jag en newbie, men här får ni se vad resultatet blev i alla fall.

Före...


Efter...



Nu ska jag gå och käka lite frukost innan det är dags att dra till jobbet... Hej då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0