Hellu!

Jag är bäst på att uppdatera jag vet :)
Men nu ska jag sumera min träningsvecka iallafall.

Det har gått bra den här veckan måste jag säga. Har hunnit med 4 pass.
Körde axlar och mage i måndags och ben i tisdags, vilodag på onsdagen, och sen körde jag rygg igår (läs torsdag) och så armar idag. Fick en kommentar på gymmet idag om att jag var i snygg form, vilket man tackar för. Även fast jag inte tycker det så är det kul o höra :)

Jag har varit och firat min kusin som tog studenten idag! Innan jag åkte dit var jag och fixade mina naglar! Dom vart riktigt snygga faktiskt så jag är skitnöjd.

Här är en liten bild;


Så hade jag på mig den här fina och sommriga tubtopsklänningen;



Snart är det dags för bädden. Ska nämligen upp å jobba imorn =/ Men först måste jag gå ut me grisarna!
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0