Intervallpass & Axelträning

Hemskt mycket hej!

Var på gymmet igår efter jobbet och gjorde mig av med lite energi. Det iform av en halvtimmes intervallträning på bandet. Gick, jogga, sprang, gick jogga sprang, osv... Det var riktigt skönt :)

Imorse gick jag upp, tog en proteinshake och banan och gick iväg till gymmet och körde axlar.
Först axelpress i maskin, följt av sittande hantelpress, korsdrag i cablen, framåtlutande drag i cablen, enarmsdropset med hantellyft åt sidan, fjärilen (eller vad man nu kallar den), hantellyft framåt och lyft åt sidan i maskin. Detta tog ca en timme. Och nu känner jag mig helt skakis i armarna... Grymt pass!!! :D

När jag kom hem fyllde jag på motorn igen med 50g havregrynsgröt, 1 banan och proteinshake! 

Nu ska jag strax dra till jobbet!!!
Hare & kanin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0