Lillördag idag då..

.. och dagens pass blev ben & mage!

Ett monsterpass som tog nästan 1,5 timme.
Körde fria knäböj, utfall i smithen, benpress, liggande lårcurl, benspark, gynstolen, sittande vadpress, magmaskin och en annan övning för magen, där man ligger på en bänk och låter benen falla ner.
Vart ett riktig GRYMT pass måste jag säga. Helt skakis i benen när jag skulle gå därifrån. Jag tror starkt på träningsvärk de kommande tre dagarna :D

Så mycket annat har jag inte gjort idag.
Ska iväg och reklamera två av mina naglar! Det har börjat bli en luftbubbla under en, redan, + att en tipp har ramlat av. Men vi får se vad dom säger...

Nu ska jag gå o göra lite nytta innan det är dags att dra! Hare fint..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0