Morgonprommis!!!

Åh vilken härlig morgon. Solsken, blå himmel och massa värme! Det kan ju knappast bli bättre!? :)
Eller jo, hade ju kunnat få vara ledig. För då hade jag kunnat njuta ännu mer och dessutom kunnat ligga ute och steka. Men inte idag tyvärr. Idag väntas en lång dags arbete.

Men jag skall inte klaga. Jag är ledig imorgon, och sedan tre dagar framöver.. Så jag får nog min sol jag med!!! :)

Idag gick jag upp vid halv 7, och gick ut med Lex på en långprommis i en timme. Det var riktigt skönt förutom att jag fick en liten blåsa på ringtån :P Råkade visst ta fel skor....

Nu är det dags för en dusch, lite frukost och sen jobb!!
Ha en härlig dag allihopa!

POK // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0