Nu kör vi!

Tjoho!
Haft 3 vilodar nu och festat på med god mat och lite annat onyttigt tjaffs. Det har varit så jäkla fint väder och jag har verkligen försökt njuta tiden då jag inte arbetat! Idag har jag till och med fått vara ledig. Låg i solen en stund i förmiddags och det känns nu kan jag säga. Speciellt på kinderna!!

Tog en ganska lugn promenad på 45 minuter imorse med Lex det var så varmt och trots att jag gick i lugnt tempo var jag aldeles svettig när jag kom hem! :D

Förutom att gå så har jag varit på gymmet en sväng och pumpat lite axlar. Det vart två övningar för framsida axlar, två för utsida och två för baksida. Körde i ett rätt snabbt tempo så att jag fick upp lite puls. Som jag sedan fick upp ännu högre under min 40 minuter långa kardio träning på crosstrainern. pjuuuuh! Svettigt värre! Jag tog mig så långt som 20 km, och brände ca 375 ckal !!

Nu kan jag inte sitta här längre! Puss på re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0