Positiv energi

Jag vaknade imorse och bestämde mig för att från och med nu, bara ge och ta, positiv energi! Livet blir så mycket enklare om man struntar i att grubbla över småsaker och bara tänker positivt istället! Jag ska verkligen försöka tänka "positiv energi" och hoppas på att det funkar. Negativa tankar gör mig bara arg, irriterad och ledssen. Så vill man ju såklart aldrig känna, och visst kan man kanske inte styra helt över sina känslor, men jag tror att det går att styra dom in på rätt väg bara man tänker positivt..

Morgonen startade med en rejäl frukost, iform av havregrynsgröt, skivad banan och en skvätt mjölk, proteinshake och en kopp kaffe.



Därefter en liten promenad med Lex och efter det tralla jag iväg till gymmet och körde ett pass rygg & biceps. Ökade på vikterna en aning. Körde tre olika roddövningar; stående stångrodd, hantelrodd, sittande rodd. Och sedan latsdrag, baksida axelmaskin och så sist skivstångscurl och sittande hantelcurl, för biccarna...
Det gick ju riktigt bra det där! Det känns som att träningen börjar flyta på bra igen. Och det är riktigt härligt måste jag säga.
Det är nästan så att man får lite lust att gå in på gymgrosisten.se och se om det finns nå smarriga kosttillskott och beställa hem. Just nu kör jag ju endast på protein, multivitamin, omega3 och glutamin :)

Här får ni en dagsformsbild, inget flex o spex, bara jag bakifrån, håll till godo!



Tjohooo :D

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0