Torsdag 25/6

Idag har jag varit ledig! :) --> Mycket skönt.
Gick upp straxt efter 8 och tog en långis me Lexen.
Sen kom jag hem och gjorde i ordning en liten frukost drink i mixern.
20g havregryn, 1,5skopa jordgubb/vitchoklad protein, 3 dl vatten och massa isbitar! 
Sen tog jag en liten promenad till centrum och gick på apoteket och hälsade på mina kollegor en stund. Därefter gick jag in på ica och köpte lite färskt bröd, avokado och soltorkade tomater, så att jag kunde göra mig en god lunch;



Kesoröra med hackad rödlök, soltorkade tomater och lite caviarrom, avokado, räkor och sallad!!!!
Sen bar det av till gymmet för att träna lite rygg, biceps och mage.
Det blev ett intensivt pass me lite vila. Det var så varmt så jag ville bara få det överstökat.
Stångrodd, hantelrodd, sittande rodd, latsdrag, ryggresningar, crunches i maskin och lite hantelcurl. Det var vad jag hade att bjuda på idag.
Nu måste jyckarna få sig en varsin runda tror jag. Sen ska vi nog åka o handla lite krubb!

Trevlig kväll!!! //Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0