Woopz...

...Råkade visst försova mig lite imorse!
Jag som hade planerat att gå upp tidigt för att kunna ta en långprommis med Lex. Men det var ju bara att fetglömma när jag insåg att klockan var kvart över nio och jag börjar jobba klockan tio... Så det var bara och stressa upp... Hallelulia!
Jag måste ha varit sjukt trött, eftersom jag inte har något som helst minne över att jag har stängt av väckarklockan.

Hade funderingar på att gå ner och köra ett kvällspass ben. Men sen kom jag på att jag faktiskt är ledig imorgon, och kan gå ner på dan istället och köra, utan att behöva trängas med massa andra träningsfreak..
Det går liksom lite smidigare och fortare då...

Dagens matsedel har sett ut såhär;
Frukost: havregrynsgröt, banan och proteinshake
Lunch: keso, avokado, grovt mjukbröd
Mellis: Måltidsbar, kaffe med mjölk
Middag: Kycklingfilé med ris
Ska få i mig ett mål till tänkte jag innan läggdags och det blir smoothie gjord på lätt kesella, frysta bär och mjölk.


_____________________________________________________________________________________________

Måste bara visa en bild på Dixie...

...Hej jag är världens sötaste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0