Bla bla bla

Det finns säkert många andra, precis som jag, som ibland tappat lusten på att träna totalt.
Jag var nästan helt säker på att jag fått tillbaka lusten helt för några veckor sen och bestämde mig för att jag skulle börja köra stenhårt fram till sommaren. Men så bara på ett klick förvann den. Nu ha jag haft en vilovecka som för mig faktiskt brukar hjälpa. Vilket det gjort även denna gång. Men nu har jag bestämt mig för att inte gå in för hårt o bara tänka på träning, för det är då jag lessnar. Jag ska försöka köra lite mer lagom. Om det nu går.
Onsdag och fredag har jag planerat köra styrketräning, sen blir det morgonpromenader i stort sett varje dag.

Idag var vi ute och gick i 50 minuter efter mitt morgonkaffe. Det tycker jag är ganska lagom. Snart blir det min kvarg- och bärsmoohtie till frukost, ceasarsallad till lunch, keso blandat med valnötter, banan, linfrön o pumpafrön till mellis, och någon typ av sallad till middag.,.. Funderar på o göra en bönsallad...

Nu blev jag hungrig av allt matsnack... Lika bra och göra nåt åt det ;)

Ha de fint :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du hittar tillbaka till motivationen pepp, pepp :)

2009-03-16 @ 21:00:26
URL: http://daystar.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack! Det behövs ibland :)

2009-03-17 @ 09:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0