En naturlig peeling

Hallå!
Igår var jag trött och seg och helt omotiverad till att gå och träna. Jag var på väg men precis när jag skulle gå kom jag och tänka på hur mycket folk det skulle vara där, och då ångrade jag mig direkt. Varför gå dit o trängas... Mellan 17-19 är väl dom flesta där skulle jag tro...
Istället tappade jag upp ett varmt skumbad, gjorde hårinpackning, peelade ansikte och kropp, rakade benen, smörjde in mig med brun utan sol, och målade nageltipparna rosa. En total makeover skulle man kunna säga. Nej jag längtar inte efter sommar ;)

Imorse vaknade jag upp av att det var så ljust. Yes tänkte jag, sooool. Men icke. Marken var täckt av snö och himlen sådär härligt ljusgrå. Att det aldrig tar slut?
Bestämde mig i alla fall för o ta en längprommis med lillkillen. Var ute och gick i en timme. På tillbaka vägen var det motvind, och snöflingorna var såna där minisar som blåste rätt i ansiktet som tusen nålar. Det kan man kalla en naturlig peeling... Väl hemma igen väntade en varmdusch och grötfrukost och snart ska jag gå till jobbet, men först ska jag göra iordning matlåda, kyckling & sallad.

Ha en bra dag! Kram


En suddig bild på mina naglar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0