Godmorgon, godmorgon

Måndag idag, härligt!!
Efter dagens portion morgonkaffe med en skvett minimjölk gick jag ut med grisen på en timmes morgonpromenad. Det var varken för kallt eller för varmt ute och jag fick upp ett härligt tempo som höll hela vägen. Lex var duktig idag! :)

10.00
Dagens frukost:
100g frysta bär
125g mager kvarg
1,5 dl minimjölk
+ multivitamin
Totalt: 180 kcal




PLUGGA MATTE!

13.00
Mellis
Havremacka med kaviar + kaffe
Totalt: 280 kcal

14.30
Lunch:
50g havregryn
1 mogen banan
1 dl minimjölk
Totalt: 285 kcal

TRÄNING -> RYGG, BAKSIDA AXLAR + 30min cardio

17.15
Afterwork:
Gainomax
Clementin
Totalt: 300 kcal

19.00
Middag:
Kyckling/grönsakswook med ägg nudlar + en gi macka
Totalt: ca 600 kcal (orka inte räkna exakt)

Under tillagning..


Färdigt...



21.00
Kvällsmål:
100g frysta bär
125g mager kvarg
1,5 dl minimjölk
Totalt: 180 kcal

Jag har lärt mig en sak om mig själv. Jag har inte tillräckligt med diciplin för att följa ett kostschema till punkt och pricka. Det är för tråligt!
Har därför ätit som jag "velat"  och räknat kalorier istället.
Idag har jag fått i mig ca 1825 kcal från bra mat. 

Kul och se bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0