Hej, hej, hemskt mycket hej!

Vaknade klockan 6.07 imorse av att solen sken in i rummet, så att det blev ljust. Det kändes lite väl tidigt att gå upp redan då, så jag satte på mig min fina ögonbindel och somnade gott igen. Vaknade nästa gång när klockan ringde kvart i åtta.
Då åt jag en liten portion gröt gjord på 1/2dl havregryn, lite linfrön och pumpafrön, nån dl blåbär, och en vanilj-proteinshake. Eftersom jag snart ska gå till gymmet och köra bröst, axlar och triceps, så vill jag inte äta för mycket innan. Då äter jag hellre mer efter passet i så fall..
Efter frullen tog jag o miniprinsen en promenad.

Var tvungen att fota honom igår innan läggdags... jävla livsnjutare :D




Jag var på gymmet igår morse och körde mage,korsrygg, och 40 minuter crosstrainer. Det kändes himla bra att vara där, och jag fick lust att träna mer!
Ser jag en nedförsbacke i denna berg- och dalbana tro? ;) Man kan ju alltid hoppas! :)


Jag tog ett par kort på min blomma jag har ståendes i köksfönstret.
Såhär såg den ut när det började snöa igen härom dagen. Helt vettskrämd.


och så här såg den ut idag. Snyft.




Nu ska jag dricka upp mitt green tea och pallra mig till gymmet. Ha en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0