Jag bara rullar fram...

Ätit lite för mycket skit både fre/lör så känner mig helt konstig i kroppen o skallen. lite seg, typ som en baksmälla...hehe!

Har varit ute o gått med Fredrik och Matte, och hundarna idag. Matte har en dobberman hona som Lex går väldigt bra ihop med!! Vi gick ute i skogen, ungefär en timme. Det var verkligen jätte skönt att få komma ut i det härliga vädret och röra på sig lite!!! Sen blir det mer förbrännningsträning kommande vecka vill jag lova. Känns inge bra de här :P

Har även varit på ikea en sväng idag, men det blev inte så mycket därifrån :S Fanns inge kul. Men däremot fick jag med mig ett par sjyssta hörlurar till min ipod ifrån pc-city ... Så nu behöver jag inte låna älsklings längre... :)

va ska jag göra nu då? Hm...
Borde gå till gymmet...
Borde....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0