Obs, kissnödig hund!

Jag blev väckt av gnäll och rastlösa tassar och bestämde mig för att gå upp o göra charmtrollet lycklig.

  

Han fick en skopa torrfoder som jag blötte ner med en skvett vatten och ett ägg. Sen gick vi ut på en 30 minuters promenad. Han kissade sex gånger, och det var ju inte lite heller. Stackars, han måste vart jätte nödig :(

Nu ska jag ducha och äta lite frulle. Det blir en smörgås och smoothie ( 400 kcal) , för bananerna är slut, och då är det inge gott me gröt.. Sen väntas arbete och en brudmake :) Till lunch blir det rester från gårdagens middag!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det går undan! ses nån dag?

2009-03-03 @ 17:45:20
URL: http://lyckligamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0