Rygg, baksida axlar & biceps

Veckans första pass avklarat, somsagt körde jag rygg, baksida axlar och triceps. Startade med latsdrag, där efter sittande rodd följt av baksidaaxlar i makin, samt cabelcross. Avslutade med superset, ryggresningar och bicepscurl med rakstång, och 10 minuter på crosstrainer.

Det kändes riktigt nice att träna!
Hade rammstein på full volym i lurarna, körde intensivt. Fick en svidande känsla i musklerna... nice nice :)

Dagens mål:
Frukost : 1 dl havregryn, linfrön, banan, och proteinshake
Mellis: 250g lättkesella, 100g bär, 2dl mjölk
Lunch: 180g kyckling, 50g ris, sallad

Efter jobbet ska jag hem till moster Heléne som fyller år! Hon sa att hon skulle bjuda på frukt och glass, så jag får väl nöja mig med lite frukt till middag. Kanske kan slänga i mig någon bar eller nåt innan...Får se hur pass hungrig jag är!

Nu ska jag till jobbet, tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du komma och provspela på frysen med mig någon dag?

Ett svettigt, skönt pass :D

2009-03-30 @ 18:45:07
URL: http://bigd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0