Söndag...

...och ännu en vecka avlklarad!

Jag har varit ledig i helgen.
Igår var jag i centrum med mamma och pappa och shoppade lite. Det blev ingeting för mig tråkigt nog, men pappa fick sig ett par nya löparskor med en häftig stegräknare som man placerar under sulan, och kopplar till ipoden. Det var lite tufft tycker jag :)
Sen var det kalas hos Bert som fyllde år. Där bjöds det på jätte mumsig hemgjord smörgåstårta och bullar. 
Sen gjorde jag kycklingwook med äggnudlar till middag lite senare på kvällen.
Egentligen hade vi på jobbet planerat käka middag ihop, men eftersom värdinnans barn blev sjuk fick vi ställa in och skjuta på det till någon annan gång. =(


Nu är jag riktigt sugen på att komma igång med träningen på riktigt igen, måste föröka få in lite rutiner!
Jag har bestämt mig för att göra om i tränings schemat och gå ner på tre dagar styrka per vecka och kanske en till två konditionspass beroende på hur mycket jag har lust att vara på gymmet. Men minst tre gånger i vecka iallafall ;)
Dag 1: Rygg, Baksida axlar, Biceps
Dag 2: Ben, Vader, Mage
Dag 3: Bröst, Axlar, Triceps
Vi får se om det blir bra, ska ge det ett försök i några veckor!

Hej så länge! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0