Sorry!

Dålig på att uppdatera, jag vet...
Förra veckans träning resulterade i två helkropps pass med styrketräning och ett konditionspass på 40 minuter.. Och några morgonpromenader givetvis...

I fredags var jag och fixade mina naglar på salong tillsammans med Cathrine.. Det blev väldigt fint tycker jag. Det blev nagelförstärkning med gele och fransk manikyr. 

Bjuder på en bild med kass kvalitet ( tagen med mobilkamera)



Efter vi hade gjort naglarna så åkte vi hem och käka pizza :)

I lördags när jag slutat, tog jag fredrik o lex en promenad på en golfbana.
När lex släpps lös blir han helt galen och kutar runt som om det vore sista gången. Det ser så jävla roligt ut. Den roligaste synen den här gången var när han satte sig mitt på greenen med en pinne i mun och klubba. Det är ju nästan så man skäms.. haha!
Till lördagsmiddag käkade vi kött med rösti, bea, sallad, och ciabatta med bredbar feta. :) och på kvällen tittade vi på filmen "thirteen"....Den var väldigt tragisk...

Idag har jag varit ute på morgonprommis i 50 minuter och pluggat matte. Får se hur det blir med träningen idag. Först o främst måste jag gå och handla lite småsaker på ica.. Och städa undan lite här hemma...  =/

Hej så länge!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0