Spring

Nu är väl ändå våren på väg att komma!? Blå himmel, sol och fågelsång.
Blev så glad när jag vaknade imorse att jag var tvungen att gå upp och ut på en långprommis med lillen. Vi var ute och gick nästan precis i en timme. Det var så himla skönt. Hoppas det här håller i sig nu och att det blir varmare! :)

Idag är det plugga som gäller, har lite kvar som måste bli klart idag, annars kommer det ligga och vänta på mig till helgen. Det är lika bra att räkna det som ska vara klart, så slipper man gå o tänka på det sen.
Tänkte gå till gymmet en sväng också runt 14-tiden. Ska nog köra igenom dom flesta muskelgrupperna lite lätt, då jag faktiskt inte tränat nånting på över en vecka. Vi får se hur jag lägger upp passet.

Nu ska jag surpla lite kaffe och sedan återvända till studierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0