Tja!

Jag gick upp runt halv åtta imorse och satte igång med matten direkt efter jag gett lex mat och druckit upp en proteinshake. (Vi var på gymgrossistens butik inne i stan i fredags där vi köpte nytt protein från scitec. Den är gången blev det en med vaniljsmak. Rätt god faktiskt, att både dricka för sig självt och ha i gröten :)
Sedan räknade jag lite, och gick ut på en kvartspromenad med Lex...
När jag kom hem igen monterade jag på lite kaffe, som jag drack svart innan jag knallade iväg till gymmet för att gå min morgonprommis. Hade ingen lust att gå ute idag...
Jag gick på bandet i 1h, lite drygt 6km. och brände ungefär 345kcal... Därefter var det gärnet hem till min efterlängtade grötfrukost! Till lunch testade jag att göra en ny grej. Fyllde kyckling med mozarella, basturökt skinka och soltorkade tomater. mmmmm ;) Det blev riktigt saftigt, saltit och gott. Till detta åt jag sallad..

Funderade på om jag skulle gå till gymmet sen igen och köra lite styrketräning.. Fast just nu känner jag mig helt trött i kroppen och lite illamående... Så jag ska nog ta en liten nap snart och så får vi se sen helt enkelt...

Hare & kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0