Träningspasset :)

Idag var det bara att köra igenom hela kroppen kände jag.
Värmde upp fem minuter på crosstrainern, sedan startade jag uppifrån axlarna och arbetade mig neråt. Med alla muskelgrupper. Det blev därför många superset. Nästan som att köra cirkelträning, fast med fokus på en muskelgrupp och  ett par/tre olika övningar i taget... Ett härligt tempo fick jag upp iallafall :)
Avslutade med fem minuter som lite nervarvning på crosstrainern.

Det var väldigt skönt att komma till gymmet måste jag säga. Hoppas känslan håller i sig :)

Idag har jag ätit en smoothie till frukost, bönsallad till lunch, kesoröra (med linfön, pumpafrön och banan) till mellis och snart tänkte jag börja med middagen som blir färsk fiberpasta och kycklingröra. Gjord på lite cremefraise tomat och örter, rödlök och paprika...
 
Ikväll ska jag kolla på efterlyst!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0