Hej alla glada!

Duggregn, leriga diken och grus på vägarna var vad dagens morgonprommenad hade att bjuda på. Tog bara en runda på 35 minuter.. Jag var mer sugen på att gå hem och äta min gröt och dricka lite varmt grönt te... 

Ceasarsalladen som jag skulle ha till lunch igår står kvar i kylskåpet och väntar på mig idag istället. Carina drog med mig att käka lunch ute istället och jag var ju inte speciellt svår övertalad... Man tackar ju inte nej till lite trevligt sällskap heller!!!  Gårdagens lunch blev istället en nachotallrik :)   Middagen höll jag dock fast vid..  sallad...

Lunch:                                     Middag:
     

Nu är det nog dags att skruva upp volymen på högtalarna, njuta av coldplays härliga låtar och gå o ta en dusch! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0