Zombie

Good morning, folks.

Vaknade av att F:s mobil plingade hysteriskt klockan halv sju. Bestämde mig för att gå upp nån halvtimme senare eftersom jag inte kunde somna om. Käkade lite gröt och en kopp kaffe, sen räknade jag klart matten, som jag nu en timme senare är helt klar med för denna vecka. Mycket skönt måste jag säga...

Men eftersom jag inte brukar gå upp sååå tidigt, och eftersom matten gör mig helt trött i hjärnan så känner jag mig just nu som en zZzombie. Fast hunden behöver gå ut och jag måste dusha och tvätta håret innan jobbet, så det känns helt onödigt att gå lägga sig igen... Dessutom skulle jag behöva vika den där tråkiga tvätthögen som bara blir större och större för varje dag. Och dammsuga. Och plocka iordning disken...Usch va skönt det var när man bodde hemma egentligen... När mamma fixade allt det där..:D

Äcsh... Nu få det vara slutklagat för idag! Piss påre   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0