Ben/ vader/mage och rygg/biceps

Tjaa!!

Var å körde ben, vader och mage i onsdags morse. Körde tre övningar för benen, djupa knäböj i smithen, utfall i smithen och den såkallade " gynstolen" Sedan körde jag 4 set sittande vadpress och 4 set mage.

Avslutade med 30 minuter kardio
Trappmaskin 10 min
cykel 10 min
crosstrainer 10min
________________
ca. 285kcal

Igår körde jag rygg och biceps. Startade med latsdrag, ökade på vikten stegvis till max 50kg, då körde jag ett dropset med halva vikten ungefär. Sen körde jag stångrodd med rak stång, sittande rodd i maskin och lite ryggresningar med en 10 kgs platta. 

och så avslutade jag med 30 minuter på crosstrainern...


Det har inte blivit särskillt mycket långa promenader för min del nu den senaste tiden, jag har prioriterat gymträningen vilket jag också kommer fortsätta med!!! Det är därför jag kör kardio en stund efter varje pass!!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0