Bic'n'tric

Yo!
Dagens pass: Biceps & Triceps, samt 45 minuter powerwalk på bandet. Där brände jag bort ca 370kcal, och tog mig så långt som 4,7 km, i mestadels uppförsbacke. Jag körde bara två övningar för armarna men fem set och med tunga vikter. Sittande bicepscurl och stående pushdowns med stång.

Har precis fått i mig frukosten för dagen som bestod av en smoothie gjord på 1 portion vaniljprotein, 15g havregryn, lite linfrön, samt 1 banan, 1dl lättmjölk och 1dl vatten..
Till lunch har jag matlåda innehållande 1 kycklingfilé och ris, till det kommer jag ha lite vitlökssås, för smakens skull! :)
Sen blir det nog nån proteindrink och lite nötter till mellanmål.





 

Kommentarer
Postat av: dessan

Har du tappat naglarna? :D

2009-06-07 @ 23:04:02
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahah japp dom bara ramla av!

2009-06-08 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0